Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj je namenjen otrokom starim 10 do 12 let, ki so pred tem že osvojili blokovno programiranje tudi na napredni ravni (npr. v okoljih Scratch in Minecraft EE) in jih zanima nadgradnja osvojenega znanja z ustvarjanjem lastnih mobilnih aplikacij v okolju AppInventor.

Tečaj vključuje: ustvarjanje uporabniških vmesnikov, uporabo multimedijskih in senzorskih komponent, shranjevanje podatkov z uporabo baz (TinyDB). igrifikacijo in interaktivne aplikacije, ob tem pa še utrdijo poznavnje možnosti komuniciranja na spletu, poglobIjo poznavanje spletne varnosti in spletnega bontona, varovanja osebnih podatkov in zasebnosti. Tečaj sodi v skupino tečajev s skupnim imenom DIGI Coding Giants, katerih izvedbo v okviru projekta DIGI Land financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo RS.

enkrat tedensko 11 srečanj


Velikost skupine Največ do 12 oseb


Plačilo Brezplačno


Brezplačno €0.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Tečaj bo izveden z uporabo kombinacije inovativnih in sodobnih metod poučevanja. Udeleženci skozi posamezne projekte izdelujejo aplikacije kot so igre, računska orodja, izobraževalne aplikacije in interaktivne kartice. Programiranje v AppInventorju omogoča takojšen prikaz rezultatov na mobilni napravi, kar omogoča takojšnjo povratno informacijo. Pri določenih projektih otroci sodelujejo v parih ali skupinah, kar spodbuja komunikacijske veščine in kolektivno reševanje problemov. Tečaj vključuje tematike spletne varnosti, spletnega bontona in varovanja osebnih podatkov.

Program tečaja

Med poukom bo izdelana mobilna aplikacija za merjenje števila korakov, prehojene razdalje in hitrosti.
Cilj lekcije bo pripraviti igro, v kateri ima igralec nalogo, da razoroži tovor Minecraft TNT. V razredu bomo ustvarili zapleten vmesnik igre. Spoznali bomo metode za dodajanje grafike in zvoka projektu.
During the classes the main goal is to create a mobile Dictaphone application, as well as to learn about the Recorder mechanism, sound components and notifications.
Cilj lekcije je ustvariti mobilno aplikacijo spominskih kartic in spoznati delovanje senzorjev mobilnih naprav
Ta lekcija je nadaljevanje prejšnje.
Med predavanji bomo ustvarili igro, ki vam bo omogočila učenje mehanike skakanja v različnih vrstah aplikacij.
Ta lekcija je nadaljevanje prejšnje.
Med lekcijo bo ustvarjena znana igra "Tic-Tac-toe". Obravnavane bodo teme implementacije aplikativne logike. Med poukom bo tudi predstavitev samostojnega dela študentov.
Lekcija je nadaljevanje prejšnje lekcije in povzetek znanja ter predstavitev lastnih projektov.
V tej lekciji bomo oblikovali aplikacijo za ustvarjanje močnih gesel in njihovo dodelitev določenim uporabniškim računom. Varno bo zaščiten pred nepooblaščeno uporabo.
Lekcija je nadaljevanje prejšnje lekcije.
Ustvarili bomo kviz z obsežno bazo podatkov. Spoznali boste besedišče in oblikovali veliko različnih vrst vprašanj.
Cilj te lekcije je pripraviti dve stopnji igre, oziroma virtualni svet v dveh nivojih, skupaj z razvojem teleportacije in gradnjo mostov.
Cilj lekcije je udeležencem predstaviti programski jezik Python skozi virtualne svetove Minecraft. Lekcija predstavlja uvod v naslednjo stopnjo tečaja z naslovom "Python, Minecraftu in spletne strani".

Naši partnerji