Coding Giants - programming for children - DIGI LAND 2025

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Projekti

DIGI Land – MLADI 2025-2026


6 minutes reading

Subvencionirani tečaji programiranja in digitalnih veščin za otroke in mladino

Financiranje zagotavlja Ministrstvo za digitalno preobrazbo RS

Zavod dt.Lab, v okviru šole programiranja Coding Giants Slovenija, sodeluje v nacionalnem projektu DIGI Land, izbranem na javnem razpisu JR MLADI 2025–2026, ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije.

📌 Namen in cilji projekta

Projekt DIGI LAND je namenjen otrokom in mladim, starim med 6 in 29 let, z osrednjim ciljem:

  • razvijati digitalne kompetence prihodnosti,

  • omogočiti zgodnje učenje programiranja,

  • in mlade spodbuditi k raziskovanju naravoslovnih in tehniških poklicev.

🧠 Programiranje je vse pogosteje prepoznano kot nova oblika pismenosti – enako pomembna kot branje, pisanje ali računanje. Obvladovanje osnov programiranja ne pomeni le spoznavanje novih tehnologij, temveč krepi logično mišljenje, reševanje problemov, ustvarjalnost in digitalno samozavest.

Cilji projekta DIGI LAND:

  • povečati digitalno pismenost otrok in mladih vseh starosti,

  • razvijati samozavestno, varno in odgovorno uporabo digitalnih orodij,

  • približati mladim ključna področja, kot so programiranje, umetna inteligenca, robotika in kibernetska varnost,

  • omogočiti enak dostop do znanja, ne glede na socialno ali geografsko ozadje,

  • spodbujati zanimanje za IKT poklice prihodnosti,

  • prispevati k zmanjšanju digitalnega razkoraka med mladimi v Sloveniji.

💻 Kako bodo potekala izobraževanja?

V okviru projekta bomo izvajali brezplačne (subvencionirane) tečaje programiranja, ki predstavljajo jedro naših vsebin. Tečaji bodo prilagojeni različnim starostnim skupinam in predznanju.

  • Izvajali jih bomo v živo (v učilnicah) in/ali na daljavo (online).

  • Učenje bo praktično, projektno in privlačno, usmerjeno v reševanje problemov.

  • Vsebina sledi evropskemu okviru DigComp 2.2, s poudarkom na:

    • učenju osnov programiranja kot temelju digitalne pismenosti,
    • razumevanju spletne varnosti in bontona,

    • ustvarjanju digitalnih vsebin,

    • razumevanju in ustvarjalni rabi digitalnih tehnologij na sploh.


📚 Obseg tečajev:

Tečaji bodo potekali v obsegu 22 šolskih ur (11 srečanj), v jesenskem semestru 2025/26, s pričetkom avgusta oz. septembra in zaključkom v novembru 2025.

🧭 Kdo se lahko udeleži?

V tečaje se lahko vključijo:

  • otroci in mladostniki med 6. in 29. letom starosti,

  • prednostno: udeleženci, ki so v prejšnjem semestru obiskovali Coding Giants tečaje,

  • udeležba je brezplačna, število mest pa je omejeno – zato je prijava obvezna.

Tečaj bomo izvedli, če bo v posamezni skupini vsaj 10 prijavljenih udeležencev. Pogoj za brezplačno udeležbo je vsaj 80 % prisotnost.

📝 Prijava in več informacij

Zainteresirani starši in mladi lahko že zdaj izpolnite informativno prijavo, preko katere vas bomo obveščali o:

  • razpoložljivih terminih in lokacijah,

  • odprtih skupinah po starosti in znanju,

  • možnostih vključitve v druge projektne aktivnosti.

 👉 Opis tečajev in obrazec za prijavo


🤝 Projektni partnerji

  • Cene Štupar – Center za izobraževanje Ljubljana
  • Zavod dt.Lab, šola programiranja Coding Giants Slovenija
  • Ljudska univerza Ptuj
  • AZM – Ljudska univerza Maribor
  • Ljudska univerza Murska Sobota
  • Ljudska univerza Ajdovščina
  • Ljudska univerza, Zavod za izobraževanje odraslih in mladine Lendava
  • Ljudska univerza Ormož
  • Ljudska univerza Ravne na Koroškem
  • Ljudska univerza Sežana


🟢 Projekt financira: Ministrstvo za digitalno preobrazbo Republike Slovenije

MDP-logotip-vektorski.png digisi.png

           


Spoznaj moč programskega jezika Python in si odprite pot v prihodnost

Spoznaj moč programskega jezika Python in si odprite pot v prihodnost

Spoznajte moč programskega jezika Python in si odprite pot v prihodnost Priljubljenost Pythona še naprej narašča in to ne brez razloga....

Preberi več
Programerski slovar

Programerski slovar

Koncepti, ki jih morajo poznati vsi programerji, mali in veliki Bug - napaka v kodi aplikacije, spletne strani ali računalniške igre, ki...

Preberi več

Naši partnerji