Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.

Tečaj omogoča udeležencem strukturiran in prilagojen uvod v programiranje ter ključne digitalne kompetence za mlajše udeležence. Spodbuja aktivno učenje skozi praktične projekte, s čimer razvija kritično mišljenje, logično sklepanje in kreativnost. Jasno opredeljuje minimalne standarde znanja, omogoča sprotno spremljanje napredka ter zagotavlja razvoj ključnih digitalnih kompetenc v skladu z evropskimi smernicami DigComp 2.2. Tečaj je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch, ob tem spoznavajo možnosti komuniciranja na spletu, se seznanjajo s spletna varnostjo in spletnim bontonom, varovanjem osebnih podatkov in zasebnosti.

1x ali 2x tedensko / glede na izbrani termin) 22 šolskih ur


Velikost skupine Največ do 10 oseb


Plačilo Mesečno, četrtletno, letno


Pet mesečnih obrokov po: €59.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Tečaj je namenjen razvoju digitalnih kompetenc, seznanjanju s pletnim bontonom, različnimi vidiki spletne varnosti, hkrati pa udeležence ob njihovem aktivnem sodelovanju popelje v svet zgodnjega učenja programiranja. Udeleženci bodo skozi interaktivne in ustvarjalne aktivnosti spoznali osnovne koncepte programiranja, spletnega komuniciranja in varne rabe interneta. Program je oblikovan v skladu s smernicami okvira DigComp 2.2 in prispeva k razvoju ključnih digitalnih kompetenc udeležencev, predvsem na področjih: Informacijska in podatkovna pismenost (iskanje, vrednotenje in upravljanje podatkov). ● Komunikacija in sodelovanje (spletna interakcija, digitalna etika, varno deljenje vsebin). ● Ustvarjanje digitalnih vsebin (osnove programiranja, uporaba digitalnih orodij). ● Varnost (zaščita osebnih podatkov, varnost naprav, spletni bonton). ● Reševanje problemov (kreativna uporaba digitalnih tehnologij, tehnično reševanje problemov). POGOJ ZA USPEŠNO UDELEŽBO NA TEČAJU JE JE ZNANJE PISANJA, BRANJA IN ŠTETJA DO 20. Naših spletnih tečajev ni mogoče primerjati s kratkimi webinarji in tečaji na Youtubu! Odlika naših spletnih tečajev je interaktivnost, kar pomeni, da vsak udeleženec ob spremljanju predavateljevega zaslona samostojno opravlja naloge na svojem računalniku in aktivno sodeluje z predavateljem in ostalimi udeleženci tečaja. Tudi predavatelj nenehno spremlja dejavnosti udeležencev, ki lahko kadarkoli zaprosijo za pomoč ali dodatno pojasnilo, predavatelj pa bo na vsako vprašanje odgovoril in predstavil možne rešitve v primeru napak.

Program tečaja

Minecraft v Scratchu? Brez težav! Pridružite se misiji, kjer sediš na čelu svoje Minecraft delovne mize. Premikaj bloke, ustvarjaj in igraj. Minecraft izkušnja zagotovljena!
Angry Birds ni mogoče najti samo v igrah na računalniku ali v animiranih filmih. Angry Birds nastopajo tuidi v projektih naših tečajev. Pridružite se ekipi Angry Birds in še danes onemogočite zlobne prašiče,.
Misija še ni končana. Spet se moramo boriti s prašiči - a tokrat jih je veliko več kot prejšnjič.
Razvijalci iger zelo dobro vedo, da so veščine grafičnega oblikovanja ključne pri oblikovanju računalniških iger. V projektu bomo uporabili razširjen nabor Scratch orodij, in se naučil osnovnih možnosti enostavnega grafičnega urejanja in ustvarjanje lastnih slik.
Hoj! Ali je med nami kaj navdušencev nad matematiko? V 5. lekciji bomo pokazali, da matematika ni nujno dolgočasna in jo je mogoče v programiranju uporabite na več načinov. Med poukom bomo izdelali matematično animacija za reševanje preprostih matematičnih nalog. Prikazane bodo aritmetične dejavnosti – množenje in seštevanje.
Kramp (pickaxe) je osnovno orožje v znani video igri Fortnite. Uporablja se predvsem za uničevanje predmetov in pridobivanje virov, pri čemer lahko povzroča veliko škode. Naša naloga bo uničiti skrinje, ki se pojavljajo in izginjajo na zemljevidu. Za vsako običajno skrinjo bomo prejeli 10 virtualnih dolarjev, za vsako posebno, tako imenovano epsko skrinjo, prejme igralec 50 virtualnih dolarjev.
Varnost v cestnem prometu je izrednega pomena. Preden prečkate cesto, se morate prepričati, da ste preverili promet iz obeh smeri, leve in desne. Na žalost so v primeru naše igre, v mestu NightCity, vsi vozniki izgubili glavo in vozijo ne oziraje se na ostale udeležence v prometu. Smerne tipke (levo, desno, gor, dol) moramo sprogramirati tako, da omogočajo prečkanje ceste, ne da bi nas zadel eden od the brezbrižnih, nevarnih šoferjev. Naša naloga je, na cesti zdržati čim dlje ne da bi zadeli v drugo vozilo ali obcestno ograjo. Igralec, lahko svojo figure usmeri izven ceste, vendar ograje, nikakor ne sme podreti.
Preostanek našega potovanja. Skoraj nam je uspelo, a avtomobilov je vedno več! lekcija je namenjena dokončanju projekta iz predhodnega srečanja in utrjevanju znanja, pridobljenega s samostojnim dokončanjem projekta, ki ga je zastavil učitelj.
Ali poznate imena, kot so Enderman, Creeper ali Ghast? V 9. lekciji se premaknemo v popolnoma novo dimenzijo. Zahvaljujoč platformi MakeCode bomo vstopili v svet Minecrafta in ga programiral po lastnih željah.
Preživetje prve noči je eden najbolj ključnih trenutkov v Minecraftu. Običajno imamo le osnovne materiale za gradnjo lesene koče. Kaj pa koča iz kamene osnove? Prvi dan! Naučili se bomo osnov gradnje in projektiranja objektov, dodajanja vrat in različnih obrambnih elementov.

Naši partnerji