Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj je namenjen udeležencem, ki so se že seznanili z osnovami blokovnega programiranja v okoljih kot je npr. Scratch, Blocky ipd. . Namenjen je spoznavanju kompleksenjših algoritmov in programerskih veščin s poudarkom na prostorski orientaciji, algoritmičnem mišljenju ter uporabi naprednejših orodij, kot sta Minecraft Education Edition (Minecraft EE) in Tynker. Udeleženci skozi spozavanje in nadgradnje uporaba spremenljivk in zank, poglobijo razumevanje osnovnih principov programiranja ter njihovo uporabo v naprednejšem kontekstu.

Tečaj bo udeležence popeljal v svet naprednih 2D in 3D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre in prilagajate svetove Minecrafta skladno s svojimi lastnimi idejami in ustvarjalnostjo

1x ali 2 tedensko (odvisno od izbranega termina) 11 srečanj (22 šolskih ur)


Velikost skupine Največ do 10 oseb


Plačilo Brezplačno


Pet mesečnih obrokov po €0.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Tečaj bo izveden z uporabo kombinacije inovativnih in sodobnih metod poučevanja: Igrifikacija in animacije – Otroci skozi igro in uporabo orodij Minecraft EE in Tynker razvijajo algoritmično mišljenje ter prostorsko orientacijo. Projektno učenje – Izdelava lastnih projektov (npr. interaktivne igre v Minecraft EE) motivira otroke k samostojnemu raziskovanju in nadgradnji pridobljenega znanja. Problemsko učenje in raziskovalna pedagogika – Naloge so zasnovane tako, da otroci skozi analizo problemov razvijajo logično mišljenje in sposobnost iskanja rešitev. Skupinsko delo in sodelovanje – Otroci sodelujejo v parih ali skupinah pri določenih projektih, kar spodbuja komunikacijske veščine in kolektivno reševanje problemov. Praktično delo s povratnimi informacijami – Mentorji sproti podajajo povratne informacije in usmerjajo otroke k izboljšavam.. Tekmovanja in pohvale – Vnašanje elementov tekmovanja (izzivi, značke, dosežki) povečuje motivacijo otrok.

Program tečaja

Naša prva lekcija bo namenjena predvsem spoznavanju programskega okolja Tynker. Pokazali bomo podobnosti s Scratchom in nekatere nove funkcije, ki v njem niso na voljo. Izdelali bomo nalogo, v kateri bomo ponovili svoje znanje iz prejšnjega semestra.
V tej lekciji bomo ustvarili obsežno igro, ki bo uporabljala vgrajene funkcije Tynker, ki se uporabljajo za ustvarjanje iger s kamero, ki gleda od zgoraj. Igra bo vključevala dve ravni, v prvem delu te lekcije bomo ustvarili prvo raven in programirali naše igralne like.
V tej lekciji bomo nadaljevali s prejšnjo. Razvili bomo drugo raven igre, v kateri bomo načrtovali pasti, ovire, zadnjo bitko s šefom in spreminjali naš zemljevid.
V tej lekciji bomo ustvarili klasično platformo v okolju Tynker. Dodali bomo mehanike in predmete, značilne za to vrsto iger, ter ustvarili prvo raven naše igre.
V tej lekciji bomo nadaljevali naš projekt iz prejšnjega. Končali bomo ustvarjanje zemljevida prve stopnje in dodali portal naslednji ravni, kjer se bomo borili s končnim šefom.
Postanite DJ in glasbenik hkrati. Ustvarjajte glasbo z vsakodnevnimi predmeti. Kar se običajno zdi nemogoče, lahko skupaj z Giantom uresničimo. Delati!
Ujemite jih vse! Pikachu in začetniki iz prve generacije Pokemonov - Kanto so zdaj na voljo za lovljenje v Scratchu. Preverite svojo natančnost in moč metanja, vendar bodite previdni. Ne želi si vsak Pokemon za vedno ostati v Pokeballu. Pika Pika Pikačuuuuu.

Naši partnerji