Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.

Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.

  • 14 srečanj (enkrat tedensko)

  • 90 minut (v računalniški učilnici)

  • Število udelžencev (10)


Pet mesečnih plačil po €67.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Dvosemesterski tečaj je zasnovan na programskem jeziku Scratch, ki je namenjen učenju programiranja najmlajših, ki se podajajo v vznemirljiv svet programiranja. Scratch omogoča preprosto ustvarjanje interaktivnih zgodb, animacij ali iger. Programiranje se izvaja v vizualnem okolju, kjer so ukazi in strukture programskega jezika predstavljeni v obliki elementov, ki jih sestavljamo v celoto kot "puzzle" sestavljanke. Pravilno razporejeni in med seboj povezani elementi, sestavljeni v vizualnem delovnem okolju, tvorijo funkcionalen program ali igro. V okviru tečaja na drugi stopnji, udeleženci ob okolju Stratch, spoznajo še nekatere druge programske jezike in okolja namenjena učenju programiranja, kot je npr. Tynker. Po končanem tečaju vsak udeleženec prejme potrdilo o opravljenem tečaju.

Program tečaja

Naša prva lekcija bo namenjena predvsem spoznavanju programskega okolja Tynker. Pokazali bomo podobnosti s Scratchom in nekatere nove funkcije, ki v njem niso na voljo. Izdelali bomo nalogo, v kateri bomo ponovili svoje znanje iz prejšnjega semestra.
V tej lekciji bomo ustvarili obsežno igro, ki bo uporabljala vgrajene funkcije Tynker, ki se uporabljajo za ustvarjanje iger s kamero, ki gleda od zgoraj. Igra bo vključevala dve ravni, v prvem delu te lekcije bomo ustvarili prvo raven in programirali naše igralne like.
V tej lekciji bomo nadaljevali s prejšnjo. Razvili bomo drugo raven igre, v kateri bomo načrtovali pasti, ovire, zadnjo bitko s šefom in spreminjali naš zemljevid.
V tej lekciji bomo ustvarili klasično platformo v okolju Tynker. Dodali bomo mehanike in predmete, značilne za to vrsto iger, ter ustvarili prvo raven naše igre.
V tej lekciji bomo nadaljevali naš projekt iz prejšnjega. Končali bomo ustvarjanje zemljevida prve stopnje in dodali portal naslednji ravni, kjer se bomo borili s končnim šefom.
Mozart? Bach? Beethoven? Mogoče samo velikan? Preizkusite se kot glasbenik in skladatelj. Klasična glasba je za vas preveč resna? Ustvarite lahko svojo kompozicijo.
Katerega leta je bil ustvarjen Minecraft? Kako se imenuje zažigalec ognja iz regije Kanto v igri Pokemon? Katera vrsta orožja je najredkejša v igri Fortnite? Odgovorite na ta in druga vprašanja danes v naši odlični igričarski oddaji
Postanite DJ in glasbenik hkrati. Ustvarjajte lastno glasbo. Kar se običajno zdi nemogoče, lahko uresničimo skupaj uresničimo.
Ujemite jih vse! Pikachu in začetniki iz prve generacije Pokemonov so zdaj na voljo za lovljenje v Scratchu. Preverite svojo natančnost in moč metanja, vendar bodite previdni. Ne želi si vsak Pokemon za vedno ostati v Pokeballu. Pika Pika Pikačuuuuu
Še enkrat se moramo soočiti z močjo Pokemonov. Spomnimo vas, da je natančno vržena Pokemon žoga večja možnost, da ujamete Pokemona. Kateri je vaš najljubši? Pikachu? Charmander? Squirtle? Ali morda Bulbasaur? Poskusite ujeti enega od njih.
Uspelo nam je. Še ena dogodivščina je za nami. Upam, da vam je bilo všeč. Ampak počakaj ... Ni še konec. Čakajo vas dogodivščine s programiranjem. Pridružite se nam še danes in se preizkusite na novih mestih. Čez en teden za vas posebno presenečenje - nov svet, ki vam ga bomo pomagali ustvariti skupaj. Poznate Minecraft? Če je tako, boste zagotovo v redu.
Vau! V sodelovanju z Velikanom nam je uspelo odpreti portal v Minecraft. Stopite z nami in naučili se boste, kako programirati Steva, da postane Gospodar sveta...

Naši partnerji