Coding Giants - programming for children - Programming Giants - Šola programiranja za otroke in mladostnike

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Tečaj izvajamo v objavljenih terminih. Vpis poteka prek spletne strani! Za informacije o možnih dodatnih prihodnjih terminih smo dosegljivi na 031 017 505.

Tečaj se izvaja preko platforme Google Meet v majhnih skupinah, ob vodstvu učitelja programerja.

  • 5 srečanj (2x do 3x na teden - glede na izbrani termin)

  • 2 x 45 minut (vsako srečanje)

  • Število udelžencev (10)


za tečaj €99.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Spletni tečaj "Mladi razvijalec iger v Roblox-u" je odlična možnost za otroke, ki se želijo naučiti ustvarjati igre v Robloxu z uporabo programskega jezika LUA. Na tečaju bodo predstavljene osnove ustvarjanja 3D iger. Predstavljeni bodo osnovni elementi, kot so mehanika in logika igre ter ustvarjanje 3D modelov.
Naš spletni tečaj ni webinar ali v naprej posnet Youtube tečaj! V spletnem okolju, ki ga uporabljamo pri spletni izvedbi tečaja, vsak udeleženec spremlja predavateljev zaslon, sliši razlago predavatelja, ki prav tako razpolaga z možnostjo spremljanja aktivnosti udeležencev na njihovih računalnikih, hkrati pa lahko pomaga vsakemu posebej, prav tako kot v primeru izvedbe v tradicionalnih učilnici. Vsak udeleženec lahko sproti zastavlja vprašanja, učitelj pa odgovarja na vsako vprašanje in sproti pomaga udeležencem pri odpravi napak in ireševanju nalog.

Program tečaja

V sklopu prve lekcije se bodo udeleženci seznanili z okoljem Roblox Studio. Naučili se bodo osnov ustvarjanja objektov, določanja vrste materiala, barv ter spreminjanja njihove velikosti in položaja. Vsak udeleženec bo pripravil svoj zemljevid in ga preizkusil z dodajanjem igralca.
V tej lekciji se bodo udeleženci seznanili z osnovami programskega jezika Lua. Poglobili bodo poznavanje pojmov kot so spremenljivke, pogojna stavki in osvojili njihovo učinkovito uporabo za programiranje trkov, interakcij med igralcem in drugimi predmeti v igri.
Cilj predavanj bo izdelava proge z ovirami. Učenci bodo sami oblikovali poligon z ovirami, dodali različne vrste ovir in določili pogoje za zmago.
Cilj predavanj bo dokončati projekt in ga dati na voljo skupnosti Roblox.
V zadnji lekciji bomo spoznali animacije in interakcije z drugim likom. Učenci se naučijo osnov ustvarjanja animacije lika skupaj z interakcijo z drugim likom. Vsak udeleženec bo pripravil svojo animacijo, jo nato preizkusil v svoji igri in izdelal program, ki bo omogočal interakcijo z drugim likom.

Naši partnerji