Coding Giants - programming for children - Naši redni tečaji

Želite izvedeti več? Pokličite nas: 031 017 505

Pogoj za udeležbo je pred tem zaključen tečaj Računalniški programi in igre ali poznavanje drugega programskega jezika (npr. Scratch) na napredni ravni.

Tečaj nam je uspelo oblikovati tako, da smo dimenziji računalniškega programiranja in svetov, ki jih gradijo poznavalci Minecrafta, združili v eno. Pri reševanju zastavljenih nalog, bomo s pomočjo programskega jezika Python prevzeli nadzor nad svetovi Minecrafta! Gradnja hiše, tobogana, parkour poligon, postane s programiranjem v Pythonu pravi mačji kašelj!

  • 14 srečanj (enkrat tedensko)

  • 90 minut (v računalniški učilnici)

  • Število udelžencev (12)


Pet mesečnih obrokov po €59.00


Imate vprašanje?

Opis tečaja

Tečaj je načrtovan v obsegu enega šolskega semestra. S ciljem narediti učenje programskega jezika zabavno, smo tečaj zasnovali na ideji 'gamefikacije'. Udeleženci se naučijo osnov Python profesionalnega jezika z ustvarjanjem novih elementov v svetu Minecrafta. Ob reševanju nalog, ki so del posameznih lekcij, se udeleženci seznanijo z osnovnimi strukturami jezika Python in tako s pripravljenimi programskimi rešitvami, oblikujejo svoje Minecraft okolje in njegove sestavne elemente. Po zaključenem tečaju vsak udeleženec prejme potrdilo o udeležbi.

Program tečaja

Cilj lekcije je udeležencem predstaviti uporabo programskega Python v znanih svetovih Minecrafta. Spoznavanje spremenljivk, prenos in nastavitev položaja igralca. Udeleženci se bodo seznanili s platformo MakeCode.
Cilj lekcije bo naučiti se ukazov, ki vam bodo omogočili ustvarjanje posameznih blokov ter kompleksnih teles in oblik.
Cilj lekcije bo spoznati dogodke, s pomočjo katerih je mogoče ustvarjti strukture v vrstici Minecraft klepetalnice
Cilj lekcije bo spoznati mehanizme, ki omogočajo pojav različnih vrst likov in predmetov z uporabo programskih zank.
Cilj lekcije bo ustvariti bojevalno areno in programirati igro: sistem več nivojev igre, opremo igralca, izboljšave po lastnih zamislih.
Cilj lekcije bo ustvariti obsežnejšo tekmovalno progo, kjer igralca čakajo različne ovire. Udeleženci se v okviru lekcije seznanijo s pogojnimi stavki.
The aim of the lesson will be to continue and expand the project from previous classes.
Cilj lekcije bo spoznati konstruktor, ki olajša gradnjo kompleksnih struktur v igri. To orodje vam bo omogočilo načrtovanje stopenj, ki od igralca zahtevajo dobro spretnost in reflekse.
The aim of the lesson will be to continue and expand the project from previous classes.
Cilj lekcije je spoznati agenta - osebnega asistenta v Minecraftu.
Cilj učne ure bo oblikovanje obsežne igre. Udeleženci bodo morali skupaj braniti grad pred zavojevalci z vsemi doslej usvojenimi programerskimi tehnikami.
Cilj lekcije bo nadaljevanje in razširitev projekta iz predhodne lekcije
Namen predzadnejga srečanja je pregled in ponovitev snovi celotnega semestra.
Cilj lekcije je udeležence seznaniti s temo naslednje stopnje tečaja programiranja. V okviru lekcije bomo spoznali možnosti okolja za razvoj iger Roblox Studio in programskega jezika LUA.

Naši partnerji