Koncepti, ki jih morajo poznati vsi programerji, mali in veliki
- Bug - napaka v kodi aplikacije, spletne strani ali računalniške igre, ki povzroča nepravilno delovanje.
- Firewall – požarni zid je varnostna rešitev v obliki mrežne opreme ali programske rešitve, ki omogoča zaščito računalnika in lokalnega računalniškega omrežja in naprav v omrežju pred nepooblaščenim dostopom iz interneta.
- Algoritem - zaporedje korakov, potrebnih za izvedbo danega opravila, npr. če želimo igrati Minecraft, moramo vklopiti računalnik, zagnati Minecraft in se prijaviti v svoj račun.
- Randomizacija - izbira elementa iz določenega nabora, pri čemer je izključen vpliv na določen rezultat, gre torej za naključno izbiro iz podanega nabora. Na primer, damo roko v vrečko z barvnimi kroglicami, zapremo oči in naključno izberemo kroglico.
- Emulator – program, ki posnema delovanje prave naprave, na primer program, ki posnema delovanje tabličnega računalnika ali pametnega telefona.
- Website code - koda spletnega mesta - specifikacija celotne izvorne kode, uporabljen pri izgradnji določenega spletnega mesta.
- Sporočil (message) - omogoča pošiljanje sporočila drugim elementom programa, na osnovi česar je proženo njihovo delovanje oziroma stanje.
- Pogojna izjava - program preveri, ali je pogoj izpolnjen in na podlagi izpolnjenega pogoja, določa akcij in nadaljnji potek programa.
- HTML – programski jezik, ki vam omogoča ustvarjanje celotne strukture spletne strani, od razporeditve glav prek vseh besedil do obrazcev.
- Scratch – programsko okolje za mlade programerje za ustvarjanje iger.
- Zanka z določenim številom ponovitev - zanka, katere vsebina se izvede določeno število krat.
- App Inventor – okolje, ki omogoča ustvarjanje mobilnih aplikacij. Sestavljen je iz dveh osnovnih elementov: emulatorja mobilnega telefona , v kateri oblikujemo videz aplikacije in programerskega razvojnega okolja, kjer lahko programiramo določene elemente.
- Sprite – figura oziroma grafični objekt, ki ga lahko poljubno programirate v okolju Scratch. Videz figur je mogoče poljubno urejati v kategoriji Kostumi.
- Debugging - odpravljanje napak v programski kodi. Postopek odpravljanja napak je najpogosteje sestavljen iz nadzora izvajanja programa pod nadzorom posebnega programa imenovanega razhroščevalnik, popravljanja kode in ponovnega testiranja.
- Compilation – prevajanje kode iz enega programskega jezika v drugega. Najpogosteje prevajanje vključuje pretvorbo kode iz programskega jezika v strojni jezik.
- Minecraft MakeCode - okolje, ki omogoča spreminjanje svetov Minecrafta po lastnih željah, npr. s programskimi ukazi v obliki blokov.