Šola programiranja
in kratki tečaji
Vrste tečajev
Starostna skupina
BREZPLAČNA delavnica (7-9 let - v UČILNICI): Spletna varnost in hekerski poligon - MINECRAFT
Znati moraš uporabljati miško, pisati, brati in računati do 20.
Pozor! Pozor! Hekerska poskusna vožnja na poligonu z ovirami se bo začela vsak trenutek! Preveri, ali lahko ustvariš močno geslo, ki ga nihče ne more razvozlati. Ali veš, katera uporabniška imena so varna za uporabo pri varovanju različnih spletnih in računalniških profilov? Preveri svoje sposobnosti na tem posebnem hekerskem poligonu!
BREZPLAČNA delavnica (7-9 let - v UČILNICI): Blokovno programiranje v SCRATCH
Pogoj za udeležbo na delavnici je znanje uporabe računalniške miške, pisanja, branja in računanja do 20.
Preverili bomo tvoje reflekse. Napadi hekerjev so lahko res hitri in presenetljivi - poskusi zbrati čim več točk in premagati vse hekerje! Potrudili se bomo biti previdni, da ne poškodujemo nobenega dela našega superračunalnika - drugače bo internet po vsem svetu izklopljen! Nam bo uspelo?
Spoznal boš osnove programiranja. Naučil se boš, kako je mogoče programirati videz in gibanje fantazijskih likov pravih računalniških iger. Osvojil boš programske zagonske ukaze in zanke.
BREZPLAČNA delavnica: Napredno blokovno programiranje v SCRATCH in obramba pred hekerji (10-12 let) - UČILNICA
Delavnica, namenjena otrokom in njihovim staršem ali starim staršem, da skupaj spoznajo vznemirljivi svet računalniškega programiranja.
Hekerji poskušajo prevzeti tvoje najljubše igre! Zaščiti Minecraft, Fortnite in Roblox pred kibernetskimi napadi! Vzemi razpoložljiva digitalne pripomočke v svoje roke in preženi sovražnike! Za vsak preprečen napad hekerjev bodo naši najljubši junaki s tabo delili eno od pravil varnega interneta. Ali ti lahko uspe ubranit svetove svojih najljubših računalniških iger? Na tej delavnici se boš naučili osnovnih konceptov programiranja, kot so zanke, pogojni stavki in še kakšno skrivnost ti r Skupaj bomo spoznal boš osnove programiranja. Naučili se bomo, kako je mogoče programirati videz in gibanje fantazijskih likov pravih računalniških iger in spoznali programske zagonske ukaze, koncept programske zanke in še kaj! Zabavno bo!
BREZPLAČNA DELAVNICA - Programiranje mobilnih aplikacij z App Inventor (10-12 let) - ONLINE
Pozor! Na vaši spletni strani smo odkrili sumljive aktivnosti! Uporabite mobilni telefon in poskusite razkrinkati nepridiprave! Na delavnici bopmo v okolju App Inventor ustvarili arkadno igro in v kateri mora igralec ustavit zlonamerne hekerje, preden deaktivirajo požarni zid in ukradejo pomembne podatke.
BREZPLAČNA delavnica (10-12 let - v UČILNICI): Izdelava spletnih strani in lažna spletna mesta
Udeleženci delavnice se bodo naučili izdelovati spletne strani in jih objavljati na internetu. Spoznali bodo najpogostejše oblike spletnih prevar in kao se varovati pred njimi.
Steam, YouTube, EpicGames ali Minecraft – številne strani, ki jih obiščemo vsak dan, od nas zahtevajo, da vnesemo prijavo in gesla. Ustvarite lažno spletno mesto, ki bo videti enako kot drugo, in si oglejte, kako deluje lažno predstavljanje – dandanes je to ena najpogostejših kibernetskih groženj. Ugotovite, na kaj morate biti pozorni, ko vnašate svoje poverilnice. Bodite močni proti goljufijam!
BREZPLAČNA delavnica (13-18 let - v UČILNICI): Programiranje v C#
Pridruži se nam in na delavnici in naučili se boš osnov programiranja v C#, spoznal delo z znakovnimi nizi, uporabili pa bomo tudi generator naključnih števil. Na delavnico lahko povabiš druge družinske člane ali prijatelje, skupaj bomo naredili prve korake v C#.
Varnost naših profilov v družbenih medijih in drugih različnih uporabniških računov je zelo pomembna. Zato bi morali vedno uporabljati “močna” gesla, taka, ki jih je težko razvozlati. Na naši delavnici vam bomo pokazali, kako si lahko z znanjem programiranja sami ustvarite močan generator gesel, ki vas bo zaščitil pred vsemi kibernetskimi grožnjami.
BREZPLAČNA delavnica (13-18 let - v UČILNICI): Programiranje s programskim jezikom Python
Za vsako ceno moramo odpreti strogo varovan sef. Odgovoriti moramo na nekaj vprašanj, da lahko sestavimo varnostno kodo, ki odklene ključavnico sefa. dobimo šifro. Za vsak pravilen odgovor bomo prejeli eno črko. Za rešitev te skrivnosti bomo uporabili enega najbolj popularnih programskih jezikov zadnje čase, Python in pa seveda druge programske koncepte. Gremo na delo!
BREZPLAČNA delavnica ( 7-9 let - ONLINE): Blokovno programiranje v SCRATCH
Pogoj za udeležbo na delavnici je znanje uporabe računalniške miške, pisanja, branja in računanja do 20.
Preverili bomo tvoje reflekse. Napadi hekerjev so lahko res hitri in presenetljivi - poskusi zbrati čim več točk in premagati vse hekerje! Potrudili se bomo biti previdni, da ne poškodujemo nobenega dela našega superračunalnika - drugače bo internet po vsem svetu izklopljen! Nam bo uspelo? Spoznal boš osnove programiranja. Naučil se boš, kako je mogoče programirati videz in gibanje fantazijskih likov pravih računalniških iger. Osvojil boš programske zagonske ukaze in zanke.
BREZPLAČNA delavnica: Napredno blokovno programiranje v SCRATCH in obramba pred hekerji (10-12 let) - ONLINE
Spoznal boš osnove programiranja.Naučili se boš, kako je mogoče programirati videz in gibanje fantazijskih likov pravih računalniških iger. Spoznal boš programske zagonske ukaze in zanke..
Hekerji poskušajo prevzeti tvoje najljubše igre! Zaščiti Minecraft, Fortnite in Roblox pred kibernetskimi napadi! Vzemi razpoložljiva digitalne pripomočke v svoje roke in preženi sovražnike! Za vsak preprečen napad hekerjev bodo naši najljubši junaki s tabo delili eno od pravil varnega interneta. Ali ti lahko uspe ubranit svetove svojih najljubših računalniških iger? Na tej delavnici se boš naučili osnovnih konceptov programiranja, kot so zanke, pogojni stavki in še kakšno skrivnost ti razkrijemo.
BREZPLAČNA delavnica: Izdelava spletnih strani in lažna spletna mesta (10-12 let) - ONLINE
Udeleženci delavnice se bodo naučili izdelovati spletne strani in jih objavljati na internetu. Spoznali bodo najpogostejše oblike spletnih prevar in kao se varovati pred njimi.
Steam, YouTube, EpicGames ali Minecraft – številne strani, ki jih obiščemo vsak dan, od nas zahtevajo, da vnesemo prijavo in gesla. Ustvarite lažno spletno mesto, ki bo videti enako kot drugo, in si oglejte, kako deluje lažno predstavljanje – dandanes je to ena najpogostejših kibernetskih groženj. Ugotovite, na kaj morate biti pozorni, ko vnašate svoje poverilnice. Bodite močni proti goljufijam!
BREZPLAČNA DELAVNICA - Programiranje mobilnih aplikacij z App Inventor (10-12 let) - ONLINE
Pozor! Na spletni strani smo odkrili vsiljivce! Uporabite svoj pametni telefon in poskusite razkrinkati zlonamerne hekerje! Uporabili bomo App Inventor, da ustvarimo arkadno igro in poskusimo ustaviti hekerje, preden deaktivirajo naš mrežni požarni zid in ukradejo naše podatke.
BREZPLAČNA delavnica: Programiranje v C# (13- 18 let - ONLINE)
Varnost naših profilov v družbenih medijih in drugih različnih uporabniških računov je zelo pomembna. Zato bi morali vedno uporabljati “močna” gesla, taka, ki jih je težko razvozlati. Na naši delavnici vam bomo pokazali, kako si lahko z znanjem programiranja sami ustvarite močan generator gesel, ki vas bo zaščitil pred vsemi kibernetskimi grožnjami.
BREZPLAČNA delavnica: Programiranje s programskim jezikom Python (13-18 let - ONLINE)
Naš najboljši programer Pythona je izginil. Na svoji mizi je pustil nekaj zapiskov in datotek v računalniku, vendar imamo eno težavo – bil je obseden s kibernetsko varnostjo in je poskrbel, da je bilo vse varno šifrirano in nedostopno nepooblaščenim osebam. Nam lahko pomagaš?
Osnove programiranja in izdealve iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdelave iger, Tynker in napredni Scratch - 2. stopnja (7-9 let) - UČILNICA
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch napredno, App Inventor - 1. st. (10-12 let) UČILNICA
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - 2.stopja (10-12 let) UČILNICA
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 2. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu, in reševanjem konkretnih primerov, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, 1. stopnja (13-15 let) - UČILNICA
Uvod v programiranje sprogramskim jezikom Python, je tečaj, v katerem boste osvojili osnovne principe programiranja v enem od prograsmkih jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Programirali bomo v okolju Visual Studio in se naučili najpomembnejših programskih izrazov, pristopov in struktur, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke, seznami ...
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# 1. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Z novim tečajem pričnemo septembra 2022. Vpišite se na seznam zainteresiranih!
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# 2. stopnja (16-18 let) - UČILNICA
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zshtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python, 1. stopnja, UČILNICA
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Osnove programiranja in izdealve iger, Scratch, Minecraft EE - 1. stopnja (7-9 let) - ONLINE
Pogoj za uspešno udeležbo na tečaju je poznavanje uporabe računalniške miške, samostojno branje in pisanje, ter poznavanje števil do 20.
Prvi semester je namenjen predstavitvi sveta programiranja, njegovih osnovnih zakonitosti in principov. Učenci s pomočjo izkušenih predavateljev opravijo svoje prve korake in izdelajo svoje prve delujoče programske rešitve v okolju Scratch in Minecraft Education Edition.
Osnove programiranja in izdealve iger, 2. stopnja (7-9 let): Tynker in napredno programiranje v Scratch - ONLINE
Priporočamo, da udeleženci pred tem uspešno zaključijo 1. stopnjo tečaja Osnove programiranja in izdealve iger ali obvaladajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester pouka nas bo popeljal v svet naprednih 2D iger. Zahvaljujoč okolju Tynker se bodo udeleženci naučili ustvarjati večstopenjske platformske igre, v drugem delu semestra pa bomo s Scratchom ustvarjali napredne igre, kot je Pokemon Go.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre, Scratch napredno, App Inventor - 1. stopnja (10-12 let) - ONLINE
Tečaj temelji na projektih, kjer so predstavljeni koncepti, kot so spremenljivke, seznami, zanke, pogojni stavki in druge programske strukture.
Scratch je pripravljen nalašč zato, da popelje mlade radovedneže v čudoviti svet programiranja. Z učenjem tako osnovnih tako naprednih načinov programiranja bomo začeli svojo pot kot pravi programerji. Čakajo nas različne dogodivščine v svetu, kjer živita Wither in Steve, podamo pa se tudi tudi na Angry Birds otok in poti Forza Horizon.
Programi, mobilne aplikacije, rač. igre. App Inventor, nap.Scratch, Minecraft EE - 2.stopja (10-12 let) - ONLINE
Priporočljivo za udeležence, ki so pred tem uspešno zaključili prvi semester tečaja Računalniški programi in igre ali poznajo Scratch na srednji ravni.
Drugi semester Programov in računalniških iger prinaša za vsakogar nekaj. V prvem delu bomo spoznali pravila izdelave mobilnih aplikacij v App Inventorju, narejene aplikacije pa bomo lahko delili s prijatelji. Drugi del semestra se podamo v svet 3D iger v Kodu Game Labu in se lotimo izdelave večstopenjskih projektov.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 2. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - 1. stopnja (13-15 let) - ONLINE
Uvod v programiranje Python je odličen način za vstop v svet programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Pri reševanju programerskih izzivovo v okviru tečaja uporabljamo okolje Visual Studio,! Naučili se boste najpomembnejših programskih izrazov in konceptov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.
Uvod v programiranje s programskim jezikom C# - 1. stopnja (16-18 let), ONLINE
Na tečaju se bomo naučili pravil uporabe programskega jezika C# s pomočjo razvojnega okolja Visual Studio in tako podali na pot osvajanja programerskih pristopov, ki jih uporabljajo programerji svetovno priznanih podjetij. Udeleženci tečaja spoznajo osnovne programske elemente in strukture, kot so spremenljivke, zanke, metode, pogojni stavki itd. Kot pravi programerji bomo spoznali njihov pomen in načine uporabe, na osnovi osvojenega znanja pa bomo izdelali zanimive programske rešitve.

Uvod v programiranje s programskim jezikom C# 2. stopnja (16-18 let) - ONLINE
Tečaj je namenjen zlasti preteklim udeležencem, ki so zaključili prvi semester predmeta, oziroma 1. stopnjo tečaja Uvod v programiranje s C#.
Drugi semester temelji predvsem na praktičnem delu in reševanju zahtevnejših nalog, s katerimi bomo pokazali, da je delo programerja vse prej kot dolgočasno. Naučili se bomo ustvarjati igre, aplikacije in programe na osnovi programskega jezika C#.
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python - 1. stopnja , ONLINE
Uvod v programiranje s programskim jezikom Python je odličen začetek usvajanja osnov programiranja v enem od jezikov, ki jih uporabljajo profesionalni programerji. Udeleženci pri pouku uporabljamo okolje Visual Studio. Naučili se bodo najpomembnejših programskih izrazov, kot so spremenljivke, pogojni stavki, zanke in seznami.